avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

Norwegia, okolice Molde

Czwartek, 16 lipca 2009 · dodano: 21.07.2009 | Komentarze 2

Molde, Norwegia. Emocje po stracie roweru powoli opadają. Dojechaliśmy do Molde w poniedziałek rano, we wtorek załatwianie biletów na koncerty i wieczorem Otomo Yoshihide Sextet. Szukam roweru do wypożyczenia. W centrum turystycznym mam możliwość wypożycznia typowego turystyka z przerzutką w piaście na piątek i sobotę. OK, lepsze to, niż nic. Jednak szukam dalej. Zwiedzam fiordy i w Hustadvika, na końcu świata znajduję 6 sponiewieranych rowerów, które chyba kilka lat stały na dworze nie używane. Jeden bez linek, drugi bez dwóch blatów, kolejny ma koła 24". Wszystkie maksymalnie zardzewiałe i bez prawa do działania. W końcu wybieram szacownego Nakamurę na Shimano Deore. Wygląda strasznie ale ma wszystko co trzeba i mam nadzieję doprowadzić go do życia.
Mówię właścicielce, że spróbuję ożywić ten rower, na co ona z uśmiechem wypożycza mi go bezpłatnie. W środę wieczorem walczę z rowerem, czyszczenie, smarowanie, regulacja, no i w czwartek już jeżdżę!!!