avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

Krótka nocna

Czwartek, 24 grudnia 2009 · dodano: 24.12.2009 | Komentarze 0

No cóż, na Nocną Masakrę nie pojechałem. Trochę żal, trochę wstyd. Ale pomijając moje lęki przed mrozem -15 i przed ciemnościami, to wiezienie Magdy w 8 miesiącu ciąży 400km w śnieżyce i takie mrozy tam i z powrotem byłoby prawdziwym szaleństwem. Ale oświetlenie działa, buty zimowe wspaniałe więc można jeździć nocą i szkolić się przed następną masakrą, żeby nie było wymówek za rok. Trasa ta sama co tydzień temu, tyle że dzisiaj w terenie leżał rozmemłany śnieg z wodą, a na samym spodzie spora warstwa lodu. Leżałem trzy razy, w tym raz przez kierownicę. Muszę pamiętać aby na każdy nocny wyjazd brać czołówkę. Buty nie przemiękły pomimo brodzenia po kostki w wodzie!