avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

• Temperatura -5.0°C

Biegówki - pierwszy raz

Sobota, 9 stycznia 2010 · dodano: 09.01.2010 | Komentarze 2

Wypożyczyłem biegówki i dzisiaj pierwszy wypad do Kampinosu! Pogoda genialna, choć przerażała mnie ilość świeżego śniegu. Ruszyłem z Lipkowa niebieskim szlakiem, dalej do Mariewa i powrót drogą pożarową nr 51. Na niebieskim wyprzedziła mnie doświadczona biegaczka i mogłem po jej śladach spokojnie uczyć się techniki. Drogą 51 już nie było tak łatwo gdyż byłem tam pierwszym narciarzem.
Przejechałem około 10km w 2h 18min, było kapitalnie, żadnej gleby tylko tempo dosyć mizerne. Czuję jednak, że z każdą minutą radziłem sobie coraz lepiej. Jutro idę znowu rzecz jasna!

Polecam świetny sklep/wypożyczalnie z nartami. Prowadzą niezwykle sympatyczni Państwo Paciorkowie. Sklep znajduje się w Pruszkowie przy głównej drodze z Warszawy (Wojska Polskiego) na przeciwko banku PKO BP. Nie wiem czy jeszcze mają biegówki ale dzwońcie 758 8538.