avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

• Temperatura -15.0°C

Biegówki - okolice niebieskiego szlaku

Sobota, 23 stycznia 2010 · dodano: 24.01.2010 | Komentarze 1

Temperatura -15, piękna słoneczna pogoda. Jechałem do Truskawia ale w końcu zatrzymałem się jak zawsze przy niebieskim szlaku w Lipkowie aby nie tracić kolejnych minut dojazdu. Dzisiaj mało czasu, bo mamy umówione spotkania w nowym mieszkaniu. Zaczynam jak zawsze ale zaraz odbijam na północ wyraźnym śladem. Dojeżdżam prawie aż pod Truskaw gdy nagle ślad urywa się - narciarz zawrócił. Ja biegną dalej odczuwając trudy jazdy po zmarzniętym śniegu. Dojeżdżam do kolejnej przecinki i tam znajduję ślady. Wracam do niebieskiego ale tylko go przecinam, by dalej kierować się na południe. Trafiam na znaną mi już drogę pożarową nr 51, wracam do Lipkowa odkrywając kolejne ślady poprzednich narciarzy. Zdecydowanie o tej porze roku Kampinos należy do biegaczy! Dystans ok. 12km, czas 2h15min