avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

• Sprzęt Author Traction

Pętla szosowa Borzęcin - gleba na asfalcie

Czwartek, 4 lutego 2010 · dodano: 04.02.2010 | Komentarze 0

Wyruszyłem późno. Słoneczko nisko świeci, temperatura około zera. Przyjemnie, na luzie. Nagle słońce zachodzi, temperatura raptownie spada. Na wszelki wypadek wziąłem czołówkę ale zbliżam się powoli do domu więc wiem, że nie będzie potrzebna. Nagle ostry zakręt w Babicach i przekraczam kąt przyczepności w pochyleniu. Cienka warstwa lodu, która błyskawicznie powstała na jezdni po zmierzchu, nie dała najmniejszych szans moim slickom. Runąłem ślizgiem na asfalt i poleciałem dobrych kilka metrów zatrzymując się na drugiej połówce. Miałem dużo szczęścia, że nic nie jechało, bo mogło być słabo. Skończyło się dziurą w spodniach i trochę mniejszą w kolanie. Do domu dojechałem już baaardzo spokojnie :-)