avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

• Temperatura -6.0°C

Biegówki

Sobota, 29 stycznia 2011 · dodano: 30.01.2011 | Komentarze 0

Truskaw, cudowne warunki. Zmarznięty śnieg świetnie niesie nieposmarowane narty. Rzeki w Kampinosie poważnie wylały podczas odwilży i jescze nie zdążyły zamarznąć. Problem pojawia się już na początku, nie mam jak przeprawić sie na drugą stronę wartkiego strumienia. Wreszcie znajduję powalone drzewo, przerzucam narty i kijki na drugą stronę i ostrożnie przechodzę po oblodzonej powierzchni. Nieco mniej szczęścia mam dalej na niebieskim szlaku. Zdradziecko zamarznięta tafla nie wytrzymuje mojego ciężaru i ląduję po kolana w wodzie! Chlupocząca woda w butach przekształca mnie w naprawdę sprawnego narciarza biegowego. Nieznanym sobie tempem pokonuję pozostałe 5km i z zamarzniętymi nogami docieram do samochodu w Truskawiu.