avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

• HRmax 186 (103%)
  • Sprzęt Intense Spider 29

Jesienne Trudy - Szosowy Maraton na Orientację

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 28.09.2011 | Komentarze 0

80% trasy to asfalt, ani razu nie skorzystałem z linijki, ani razu nie spojrzałem na kompas – czy to jeszcze zawody na orientację? Punkty nieciekawe, rozstawione według klucza – łatwy dojazd samochodem, punkt przy szosie lub najdalej kilometr od szosy szutrówką.
Wielka szkoda, bo teren sprzyjał ciekawym miejscom.
Jedyną atrakcją maratonu był wybór wariantu (i tutaj poległem) oraz standardowo nieaktualna mapa 1:100 000.
Jako pierwszy punkt wybierałem PK6 i żeby złapać klimat utopiłem rower w zaoranym polu. Napęd zaczął skrzypieć i ciężko chodzić, co poczułem bardzo wyraźnie gdy wyprzedzali mnie potem wszyscy na długich asfaltowych przelotach.
Ale nie narzekając dłużej - ujechałem się jak pies, po długiej chorobie mięśnie z jesiennym trudem przyzwyczajają się do takiego wysiłku. Przeżyłem też cudowny popas na rżysku w pełnym słońcu z dużym browarkiem, kanapką i kiełbasą w ręku (pozdrowienia dla pana traktorzysty!).