avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

• Sprzęt Intense Spider 29

Harpagan 43 - Czarna Woda

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 09.05.2012 | Komentarze 0

Wiosenne Harpagany co roku pokrywają się z moim powrotem z USA. Po trwającej 16 godzin podróży, w której spałem na siedząco może 3 godziny, wsiadam do samochodu i jadę do Czarnej Wody. O północy kładę się spać ale przecież „u mnie” jest 15.00... Wstaję o 5 rano. Na szczęście przestaje padać, deszcz wróci dopiero na trasie. Z uwagi na stan mojego umysłu, wybieram wariant tłustych punktów, postanawiam nie interesować się punktami od 1 do 8.
Moim tropem jedzie dwójka zawodników - Michał i Paweł, śledzą mnie i atakują na punktach. Jedziemy oddzielnie i zwykle różnymi drogami, zawsze spotykając się gdzieś na trasie tuż przed punktami. Nie mogę już na nich patrzeć, ale dzięki nim, mocno zmotywowany pojadę do ostatniego punktu PK17, o którego zaliczeniu nawet nie marzyłem. Punkt zaliczam o 17:33, a na metę wpadam na 6minut przed jej zamknięciem (zegarek w liczniku speszył mi się o 4minuty, więc pod koniec myślałem, że naprawdę wyzionę ducha!)
Dzięki temu mam 49 punktów przeliczeniowych (wszystkie tłuste oprócz PK9 ale również dwa chude za 2pp – PK6 i PK7).
W ten oto sposób zajmuję najwyższe miejsce w historii moich Harpaganów -23 na 235 zawodników!!!!