avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

• Sprzęt Intense Spider 29

Rudawska Wyrypa - Karpniki

Piątek, 4 maja 2012 · dodano: 09.05.2012 | Komentarze 0

Wow! Działo się! Ponad 4km w pionie!

Ultra trudny (jak dla mnie) maraton w przepięknych górach Rudawskich. Jadę z rodziną na cały długi weekend i mam dwa dni rowerowania na szosówce celem ogólnej penetracji okolic. Chyba trochę ze strachu przed czekająca mnie wyrypą, bardzo źle śpię z czwartku na piątek i na start o 23.00 przyjeżdżam totalnie zmęczony i z ciężkimi powiekami. Dostajemy mapę I etapu, ma być 109km i 3530m przewyższenia, mi wychodzi 137km i 3672m przewyższenia!

Pozostaną niezapomniane kamieniste (wolne, techniczne) i szutrowe (szybkie i niebezpieczne) zjazdy nocą czy wschód słońca gdzieś na szycie!

A co powiecie na zgubienie karty startowej gdzieś w połowie trasy między 9 i 10PK? Dzięki życzliwości i wyrozumiałości organizatorów mogłem kontynuować jazdę i odbijać punkty na mapie (moją kartę później ktoś znalazł – dziękuję!!! – i przekazał organizatorom więc wszystko odbyło się uczciwie).

Pierwszą pętlę kończę po 14 godzinach i 50 minutach w siodle, jestem bliski odpuszczenia dalszej jazdy, ale po wymianie gumy i zimnym piwku brnę dalej!
Początek drugiego etapu to prawdziwy biegowy scorelauf, w bardzo trudnym terenie. Większość punktów odnajduję z buta i w 4 godziny robię zaledwie 15km odnajdując tylko 7 z 12 punktów. Nadchodzą trzy burze jednocześnie, robi się zimno i moje morale spada aż do ujemnych wartości. Pozostałych punktów nawet nie próbuję szukać, jadę jeszcze tylko na jeden ostatni punkt z III etapu i wracam na metę