avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

• Sprzęt GT Grade Carbon Ultegra

MRDP Góry. Zawoja - Łąka Prudnicka

Poniedziałek, 24 sierpnia 2015 · dodano: 02.09.2015 | Komentarze 0

I co dalej? Dalej nie mam planu. Wcześniej rzeczywiście myślałem o Prudniku ale stwierdziłem, że trzeciego dnia będę zombie i pojadę znacznie krótszy dystans. Wyjeżdżam dopiero o 11:00, chciałem wypocząć i udało mi się. Bałem się, bardzo się bałem tego dnia, a jest nadzwyczaj dobrze. Jestem wypoczęty i nic mnie nie boli poza tyłkiem i achillesem. Przed Koniakowem słynne juz betonowe płyty, pokonane z buta. W Wiśle przerwa, spotykam wczasujących tam sąsiadów. Miłe przywitanie, 2 kanapki i 2 małe cole.

Czas jechać. Mijając kolejne śląskie miasta Jastrzębie, Wodzisław, Racibórz wiem już że dojadę do Prudnika, jest bardzo ciepła noc i jedzie mi się wyśmienicie. Na nocleg w Pokrzywnej (5km od trasy) dojeżdżam o 0:43. Mycie się, kolacja, sprzęt do ładowania, ciuchy na kaloryfer. Piwo, szklana wina i sen.