avatar Ten blog rowerowy prowadzi wschodnietriady z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 30081.11 kilometrów w tym 13629.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wschodnietriady.bikestats.pl

• Sprzęt Intense Spider 29

Grassor w Szwecji

Sobota, 25 czerwca 2011 · dodano: 29.06.2011 | Komentarze 4

Rok temu byłem pierwszy raz na Grassorze i wracając na metę, powtarzałem sobie - nigdy wiecej! Oczywiście z wielkim zapałem wybrałem sie w tym roku i zapewne wybiorę się w następnych!
W 2010 zaliczyłem tylko 9PK, plan minimum na ten rok był 11PK. Zrobiłem 12, więc powinienem być zadowolony ale rzecz jasna nie jestem! Po wynikach widać wyraźnie, że punkty znacznie łatwiejsze niż rok temu!

Po pierwsze w przyszłym roku kończę z asekurancką polityką, kimania 4h nocą w ciepłym wyrku (bo i tak oka nie zmrużyłem, a kilka PK przepadło). Polityka ta wymaga określonego kierunku jazdy od startu, tak żeby około 24 lub 1 wylądować na kwaterze. To w tym roku przyniosło niekorzystne skutki (zacząłem od PK8 zamiast jak większość od PK9). Nawigacyjnie byłbym zadowolony gdyby nie pierwszy poranny punkt - PK13 którego nie znalazłem. Bardzo proszę o informację gdzie on sie znajdował, bo męczy mnie to po dziś dzień!!!

Mój przelot:
PK8 - 3 podejścia do jaru, jakieś 20min w plecy
PK2 - na czysto, choć niebieskim szlakiem prze pola i chaszcze
PK1 - na czysto (jestem dumny)
PK4 - na czysto
PK11 - na czysto (drogę zagrodził sadownik, więc wolno przez uprawne pole)
PK3 - o jeden most za blisko (max 10min w plecy)
PK18 - na czysto
PK15 - ten punkt zaliczałem już nocą. Twardy orzech, zawziąłem się. Stał się jednak banalny gdy zmieniłem sposób poszukiwań ze "skraj lasu" na "ok. 5m. od drogi"!
KIMANIE
PK13 nieznaleziony
PK9 - na czysto
PK5 - na czysto
PK6 - banalny
PK7 - na czysto

Kategoria Orientacja

bronek | 15:25 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj No to wszystko jasne - punkt był na ruinie mostu na północ od Nowej Wsi w środku lasu. Ten most był zaznaczony na mapie z dojazdem od zachodu dorysowanym przez Daniela.
wschodnietriady
| 21:00 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Dzięki Paweł. Zaczynam podejrzewać, że źle zaznaczyłem PK13 na mapie! Czy był on w Nowej Wsi? Tam był tylko nowy mostek, jakieś starorzecze i ani widu ruin starego mostku!
bronek | 20:50 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj O co Ci chodzi z PK13? Dojazd zarówno ze wschodu jak i z zachodu był zgodny z mapą a punkt wisiał zgodnie z opisem na słupie pod mostem.
Nie wiem czy same punkty były łatwiejsze ale na pewno drogi był dużo lepszej jakości. Do tego Wigor kilka dróg dorysował co na pewno też pomagało w wyborze kierunku ataku na punkt.
Generalnie na "śmiejowych" punktach granica pomiędzy zaliczeniem na czysto a długim szukaniem jest bardzo cieńka.
Wracając do trasy na PK1 straciliśmy 50 minut - błędy własne niestety - pojechaliśmy przecinką na południe a potem ścieżką i drogą w kierunku rzeki. Długo szukaliśmy punktu na skraju lasu nad rzeką. Potem poprawka i znowu lądujemy w złym miejscu i szukamy punktu na skarpie. Dopiero za trzecim razem się udało.
Potem drobne szukanie na PK18 (10 minut), przeprawa przez elektrownię przed PK12 (15 minut) i kolejna duża strata na PK17 - 30 minut chodzimy wzdłuż brzegu i próbujemy namierzyć na którym drzewie w rzece wisi punkt. Niestety, jest on niewidoczny ze wschodniego brzegu. Ratują nas Wiki i Marcin na drugim brzegu, którzy szybko znajdują lampion.
Na koniec jeszcze zaliczamy bagienko przy PK10 na własne życzenie wybierając dojazd drogą od północy, która kończy się w bagnie (jakieś 40 minut straty).
No ale taki urok Grassora, że można sobie pozwolić na sporo przygód na trasie a i tak zająć przyzwoite miejsce ;)

Pozdrawiam
Paweł

P.S. Ślad jest na BB http://www.bikebrother.com/ride/63969
theli
| 17:40 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Całkiem ładnie z nawigacją. U mnie proporcje były odwrotne :) Niemniej dołączyłem do "wyznawców" Grassora i na pewno za rok znów wystartuję. Pozdrawiam.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nyroz